AM NEVOIE DE AJUTOR

 A fost o vreme de mare incercare in viata mea. Loviturile au venit una dupa alta coplesindu-ma in intensitatea lor. Am incercat sa cer ajutor la cei din jur, dar nimeni nu m-a inteles iar Dumnezeu tacea. Nenumarate soapte imi inundau gandirea si o vreme m-am luptat cu ele zicandu-mi ca nu am sa renunt orice ar fi, ca voi lupta pana la capat. Dar  timpul trecea si nici nu mi-am dat seama cum am cedat incet incet la partasia cu frati, la rugaciune si citirea Cuvantului. Le-am inlocuit cu alte preocupari care , desi ma indoiam de ele , credeam ca nu este gresit sa ascult Biblia in loc sa o citesc, sa ma rog oriunde, numai in odaita nu, sa am partasie cu frati si surori online. In scurgerea timpului nici nu am simtit cum m-am departam de tot ce era sfant. Acum nu mai pot sa ma rog,nu mai pot citi din Biblie si am tendinta sa pozez intr-o crestina autentica mintindu-ma chiar pe mine. Am nevoie de ajutor. Incerc sa ma rog si nu pot lega doua cuvinte, vreau sa citesc Biblia dar imi fuge mintea in alta parte. Imi promint solemn sa ma duc la Biserica dar ma trezesc in fata calculatorului privind live la fratii si surorile mele care se bucura impreuna. AJUTOOOR!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu