Domnul meu si Dumnezeul meu

Aveam 9-10 ani si dorinta mea de a-L gasi pe Dumnezeu era vie. Nu cunosteam prea multe despre El dar aveam deja cateva  experiente cu El. M-a salvat din multe situati neplacute. Intervenea atunci cand nu mai aveam nici o speranta,  cand totul se naruia, atunci cand orice ajutor dinafara era imposibil, cand eram acuzata de semenii mei desi nu eram vinovata. Imi amintesc cum a intervenit atunci cand am crezut ca nimeni nu-i de partea mea si imi fugea pamantul de sub picioare. A scos adevarul la lumina si toti potrivnici mei au cazut de rusine.  O pace imensa a luat loc deznadejdii care ma cuprinse.
L-am vazut ca Bun Samaritean. Atunci nu stiam pilda, dar mi-a ramas in minte amintirea acelei intamplari si mai tarziu am stiut ca El a fost.
 Eram intr-o alimentara comunista si fara sa vreau am atins un borcan prea iesit in afara si s-a spart. O angajata a inceput sa tipe la mine si sa ma faca cu ou si otet, mi-a spus tot ce i-a venit la gura. A durat "o vesnicie" aceea "sapuneala" si am inceput sa plang pentru ca nu aveam bani la mine, intrasem sa-mi cumpar un pachet de biscuiti. Imi era asa de rusine si eram asa plina de frica pentru ca nu stiam ce se va intapla cu mine, incat nu mai auzeam si nu mai vedeam nimic. Atunci am simtit o mana calda pe crestetul meu si cineva cu o voce dulce si linistita a promis ca plateste pentru mine.... Nu-mi mai amintesc daca am multumit dar stiu ca in clipa aceea am simtit o pace ce mi-a umplut fiinta si mai simt si acum mirosul parfumului de pe mana "binefacatorului" meu care imi stergea lacrimile. Nu stiu cum arata pentru ca rusinea ma coplesise si nu puteam sa-mi ridic privirea din pamant, dar ce-mi amintesc foarte bine este caldura vocii, era ca o adiere de vant, ca o mangaiere, ca un balsam pus pe rana...
Au mai fost asemenea interventii si cu trecerea anilor am inteles ca Dumnezeu imi era aproape , ma veghea si-mi purta de grija. Multumesc Tata Ceresc!
La fel s-a intamplat si acuma. Am crezut ca sunt pierduta, ca am fost lepadata si uitata, dar nu-i asa, aztazi mi-a aratat ca El ma mai iubeste, ca El este cu mine. Slava Lui!!!! Slava slava slava tie Doamne!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu