Doar Tu

Doar Tu imi auzi suspinul tacut
Si simti cat de singur sunt astazi, Isuse,
Doar Tu stii ce-nseamna sa fii un cazut,
Sa pierzi tot ce-ai fost si tot ce-ai avut,
Sa plangi dupa vremuri apuse.

Doar Tu intelegi ce trist astazi sunt
Si vezi cum amurgul ma-nvaluie-n noapte,
Doar tu stii Isuse al lebedei cant,
Plutind undeva intre cer si pamant,
Stingandu-se-n tainice soapte.

Doar Tu imi asculti astazi glasul pierit
Si-mi alini cu blandete amara-mi durere,
Doar Tu m-ai primit cand toti m-au hulit,
Iubire divina, iertare-am primit,
Mi-ai dat, Domnul meu, mangaiere.

Doar Tu Te-ai oprit cand zaceam eu lovit,
Cazut in tarana, de toti blestemat,
Doar Tu, scump Isuse cu mila-ai privit,
Talharul din mine atunci a murit,
Caci viata din Tine mi-ai dat.

Doar Tu-mi esti alaturi, de-i bine, de-i rau
Si-mi spui zi de zi sa ma incred in Tine,
Doar Tu imi esti sprijin atunci cand mi-e greu,
Doar Tu ma iubesti asa cum sunt eu,
Traieste Tu Doamne, in mine!
 
 Lucica Boltasu