Natura cuvantatoare..

2Timotei 1:7
'Caci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica, ci de putere, de dragoste si de chibzuinta.'

1 Corinteni 1:8
'El va va intari pana la sfarsit, in asa fel ca sa fiti fara vina in ziua venirii Domnului nostru Isus Hristos.'


Filipeni 4:6
'Nu va ingrijorati de nimic; ci in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciuni si cereri, cu multamiri.' 



Isaia 41:10
'nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.'



Isaia 43:4
'De aceea, pentruca ai pret in ochii Mei, pentruca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine, si popoare pentru viata ta.'



Psalmii 32:8
'Eu-zice Domnul-te voi invata, si-ti voi arata calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfatui, si voi avea privirea indreptata asupra ta.'



Psalmii 37:40
'Domnul ii ajuta si-i izbaveste; ii izbaveste de cei rai si-i scapa, pentruca se incred in El.'



Geneza 28 : 15
'Iata, Eu sint cu tine; te voi pazi pretutindeni pe unde vei merge, si te voi
aduce inapoi in tara aceasta; caci nu te voi parasi , pina nu voi implini
ce-ti spun.'



Iosua 1:9
'...Intareste-te si imbarbateaza-te? Nu te inspaimanta si nu te ingrozi, caci Domnul, Dumnezeul tau, este cu tine in tot ce vei face.'



Iov 42:2
'Stiu ca Tu poti totul, si ca nimic nu poate sta impotriva gandurilor Tale.'



Prea iubitule, doresc ca toate lucrurile tale sa-ti mearga bine, si sanatatea ta sa sporeasca tot asa cum sporeste sufletul tau. [3Ioan 1:2]


 Cei ce se incred in Domnul sunt ca muntele Sionului, care nu se clatina, ci sta intarit pe vecie. [Psalmul 125:1]




 
"Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu... Ochii mei Il vor vedea, si nu ai altuia. Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inauntrul meu." Iov 19:25-27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu