Cine a daramat zidurile Ierihonului?


Pastorul unei Biserici, fiind nou, a hotarat sa faca o vizita neasteptata la Scoala duminicala. Invatatorul cand l-a vazut a spus:
- O pastore, bine ai venit! Copii sunt nerabdatori sa va raspunda la orice intrebare.
Pastorul linistit se aseza in mijlocul copiilor si intreba:
- Copii, cine a daramat zidurile Ierihonului?
Se facu o liniste de mormant si copii il priveau cu ochii mari... In sfarsit unul se ridica timid si aproape plangand a spus:
- Frate pastor, eu va spun sincer ca nu am daramat niciun zid!
Pastorul revoltata si profund dezamagit convoca comitetul si plin de suparare spuse:
-Fratilor, am fost in vizita la scola duminicala si trebuie sa va spun ca am ramas dezamagit, nici macar un copil nu a stiut cine a daramat zidurile Ierihonului. Se poate asa ceva? Unul dintre ei chiar a spus ca el nu a facut-o...
Fratii din comitet au plecat capetele si niciunul nu a spus nimic. Unul mai indraznet a spus:
- Frate pastor eu cunosc familia acestui copil, este foarte evlavioasa si corecta, deci eu cred ca ar trebui sa credem ca nu el a facut-o daca asa a spus!

😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu